بچه ها شیرخشک دولتی میگیرید

۴ پاسخ

اره ماهی ده تا میگیرم برای بچم

آره کد ملیشون میگی به داروخونه میدن بهت ماهی ۱۰ تا

اره دیگ ماهی ده تا سهمیه دارن بچه ها میتونی با شماره ملی بچه بگیری

نه فک کنم به دوقلوها میدن

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 ۱۰ ماهگی