۷ پاسخ

تا اونجا ک امکانش باشه باید بگیری پسر من اگر نمیگرفتم بیدار میشد و گریه میکرد

من دیشب دخترمو شیر دادم ساعت ۱ شب خوابید اومدم آراغشو گرفتم که مثلا راحت بخابه بیدار شد تا ساعت ۲ نیم بیدار بود پشیمون شدم از کارم😂😂😂

وقتایی ک سریع خوابش نمیبرد من میگرفتم اروغشو

نه خوابش میپره

تا 4ماهگی باید بگیری

اره دیگه شب مهمتره گرفتن آروغش چون چندساعت درازکشه وبغل نمیشه رودلش میمونه

بله دگ

سوال های مرتبط