تا اونجا ک امکانش باشه باید بگیری پسر من اگر نمیگرفتم بیدار میشد و گریه میکرد
من دیشب دخترمو شیر دادم ساعت ۱ شب خوابید اومدم آراغشو گرفتم که مثلا راحت بخابه بیدار شد تا ساعت ۲ نیم بیدار بود پشیمون شدم از کارم😂😂😂
وقتایی ک سریع خوابش نمیبرد من میگرفتم اروغشو
نه خوابش میپره
تا 4ماهگی باید بگیری
اره دیگه شب مهمتره گرفتن آروغش چون چندساعت درازکشه وبغل نمیشه رودلش میمونه
بله دگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.