۱۲ پاسخ

بله میگیرم
چون رفلاکس داره

روزا اره میگیرم ولی شبا ن🤭

یه ربعه رو سرشونم خوابه که آروغ بزنه مثلا :)

من تا آروغ نگیرم به هیچ وجه نمیخوابونم حتی خواب باشه اگر آروغ نزد وخوابش برد تا ۱۵دیقه توبغلم شیب دار نگهش میدارم بعد میخوابونمش تورختخواب شیب دار تا شیر برنگرده .البته من دیگه ترسیده شدم چون بچم خیلی استفراغ میکرد(بدنش دهیدراته شده بود) آروغ نمیزد.کارم کشید بیمارستان دیگه چشمم ترسیده

من وقتی خوابه دیگه اصرار نمیکنم بیدار که شد چون اصلا تو خواب هم آروغ نمیزنه

صددرصد

تا جای بتونم میگیریم .سرش بالا تا ۱۵ دقیقه روی پاهات خودش میزنه.از من همش بالا میاره دیشب تو خواب بالا آورد مرد زنده شد پریده تو شاهرگش

وقتی تو خابه عمیق باشه نمیزنه مجبورم یه ربع بیست دیقه سرپا نگه دارم ، چون رفلاکس هم داره خیلی مراقبم که بالا نیاره

ن دیگ اکر بیدار بود میگیرم

نه من نمیگیرم

میگن باید بگیری نمیدونم دیگ ولی خاهر شوهر من میگرفت

اوایل اره ولی الان وقتی خوابه نه میذارم بیدار شد میگیرم

سوال های مرتبط