من نه اکثر وقتا نمیگیرم مشکلی هم پیش نیومده تا حالا
من اگ نگیرم بیدار میشه
نمیزنه
شبا نمیگیرم..چون بدخواب میشه وگریه میکنه
نه من نگرفتم هیچوقت فقط وقتایی که بیدار بود
ولی تشک آنتی رفلاکس گرفته بودم براش شیر میخورد میخوابید میذاشتم رو اون که صاف نخوابه اذیت شه
من روزا میگیرم ولی شبا نه
اره ۲۰ دقیقه میزارم روی شونه ام بادگلو بزنه یا نه ۲۰ دقیقه نگهش میدارم
من شبا نمیگیرم روزا هم بعضی وقتا آره بعضی وقتا نه
دکتر به من گفت ۱۰ دقیقه روی شونه نگه دار حتی اگه اروغ نزنه هم اوکیه بعدش
بله حتما
بله میزارم رو شونم تا یه رب خودش میزنه بعد میزارم تو جاش . اگه نزنم بالا میاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.