از سه ماه بعدت باعث میشه که به بچت خون رسانی نشه
دکتر بمن گفت از ۱۸ هفته به بعد
شنیدم بچه خفه میشه
من از روزی کفهمیدم باردارم طاق باز نخوابیدم
از هفته ی ۲۰
چون خون رسانی به جنین کم میشه میگن نباید طاق باز بخوابی باید به پهلو بخوابی
سلام کسی روبیکا گروه برای بارداری اقدام سوال های که نمیدونن از خانماهای باتجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگ میخوای عضو بشی بهم پیام بده عضو کنم 👨👩👧👦👈H178266@
هفته ۲۰ به بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.