سلام عزیزان از کی نباید طاق باز خوابید بعد اگه خوابیدم مگه چی میشه؟

۶ پاسخ

از سه ماه بعدت باعث میشه که به بچت خون رسانی نشه

دکتر بمن گفت از ۱۸ هفته به بعد
شنیدم بچه خفه میشه

من از روزی ک‌فهمیدم باردارم طاق باز نخوابیدم

از هفته ی ۲۰
چون خون رسانی به جنین کم میشه میگن نباید طاق باز بخوابی باید به پهلو بخوابی

سلام کسی روبیکا گروه برای بارداری اقدام سوال های که نمیدونن از خانماهای باتجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگ میخوای عضو بشی بهم پیام بده عضو کنم 👨‍👩‍👧‍👦👈H178266@

هفته ۲۰ به بعد

سوال های مرتبط

مامان رادمهر و رادین مامان رادمهر و رادین ۵ ماهگی
مامان دوتافرشته مامان دوتافرشته هفته سی‌ام بارداری
مامان 💫نور زندگیم✨ مامان 💫نور زندگیم✨ ۶ ماهگی
مامان آقا ماهان😍 مامان آقا ماهان😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان و تودلی 🧸 مامان کیان و تودلی 🧸 هفته سیزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان زهرابانو مامان زهرابانو ۸ ماهگی
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان بهراد 😍❤️🧿 مامان بهراد 😍❤️🧿 ۷ ماهگی