۱۳ پاسخ

ولی من هر سری میرم رو فرنگی میشینم میگم چطور میشه خانم باردار رو توالت فرنگی بشینه 🥲 خونه مادر شوهرم میرم ایرانیه خیلی اذیت میشن همش هم حس میکنم به بچه فشار میاد

من الان ۲۸ هفتم هر بار میرم دستشویی سریع بلند میشم خیلی اوضاع خرابه رو فرنگی هم بدم میاد داریم ها ولی اعصابم خورد میشه بخام برم فرنگی بائو شورت و شلوارمو در بیارم وگرنه نمیرم

دقیقا و من از توالت فرنگی انقدددد چندشم میشه اصن نمیتونم برم

برای توی بیمارستان هم میخوام فرنگی سیار ببرم تا اونجا استفاده کنم

من از ۱۰سال قبل وقتی بچه اولم رو۶ماهه بارداربودم دیگه از توالت ایرانی استفاده نکردم

منم ب زور میشینم کلی اذیت میشم
فرنگی هم نداریم بعد از فرنگی هم بدم میاد 🫠🥲

من که خریدم اول ۶ ماه

فرنگی سیاربگیرواسه بعدزایمانتم لازمه

ازین فرنگی پلاستیکی ها بگیر که میشه گذاشت روی ایرانی منکه کلا فرنگی نمیتونم فقط ایرانی 🦦

من مثل تو هستم خیلی اذیت هستم

وای نکن دختر،داغون میشی یه دونه از اینا پلاستیکیا بخر که بتونی جابجا کنی

من که خیلی وقته نمیتونم خیلی درد میگیره دلم فرنگی بخر یکی بعد از زایمان هم لازمت میشه

منم همینم
من از فرنگی‌متنفرم

سوال های مرتبط