اولا نخر دوما جایگزین چیزای دیگه بهش بده من از خوراکی های سوپر مارکتی فقط چوب شور میخرم براش بیشتر هم تو خونه براش پنکیک درست میکنم
باید اصلا نخرید ..تو خونه نباشه دو روز گریه میکنه بعدش عادت میکنه ،دختر منم همینجوره. خودم نمینمیخرم. ولی میریم جایی اینو اون میدن بهش .چیزی نمیشه گفت واقعا.
من نمیخرم میریم مغازه خودشو مبکشه از گریه ولی نمیخرم
ماهی ی بستنی جایزه داره فقط
نخر و نبینه تو خونه بگو نیست سخته ولی ترک میکنه وبیشتزغذا میخوره
چون هله هوله میخوره دیگه اشتهاش از دست میده خونگی درست کن بذاش بستنی کیک و ...
نخرید که نباشه تو خونه
کلا از خونه جمعشون کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.