خواهر نزاشتی اسپرم برسه به تخمک 😂😂😂نیاز نیست بگم زود زدی دیگه
وای خیلی خیلی خیلی زود زدی عجول خانم🥹😂
انشاالله بحق فاطمه زهرا بارداری
اوووه خییلی زیاده زود زدی منم ۸ روز تا موعدم صبر کن یکم😁
خیلییی زود زدی هنوز امکان نداره لانه گزینی بشه 😊
میشه جواب بدین
اخه زوده خیلی که🥲🥲
خیلی زودزدی عزیزم انشاالله ک پریودنشی من ک کلا این ماه ب حامله شدن ن فکرکردم و اینکه بعد ریخته بلندشدم چون دیگه بچه نمیخوام حوصله بچه ندارم اصلا
من ده روز تاخییر ام بعد الان ک زدم هاله صورتی داره انشاالله هردومون حامله باشیم صبر کن چند روز دیگه بزن
چه حس بدیه😭
خیلییی زود زدی باید تاخیر بخوری بزنی
زوده عزیزم ناامیدنشو تا۱۰روز بعدموعودم راه داری
ای خاهر ...
8 روز ب موعد
موقع زدن بی بی چکه 😀
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.