بیبی چک من ۸روز به موعد🥲

تصویر
۱۲ پاسخ

خواهر نزاشتی اسپرم برسه به تخمک 😂😂😂نیاز نیست بگم زود زدی دیگه

وای خیلی خیلی خیلی زود زدی عجول خانم🥹😂
انشاالله بحق فاطمه زهرا بارداری

اوووه خییلی زیاده زود زدی منم ۸ روز تا موعدم صبر کن یکم😁

خیلییی زود زدی هنوز امکان نداره لانه گزینی بشه 😊

میشه جواب بدین

اخه زوده خیلی که🥲🥲

خیلی زودزدی عزیزم انشاالله ک پریودنشی من ک کلا این ماه ب حامله شدن ن فکرکردم و اینکه بعد ریخته بلندشدم چون دیگه بچه نمی‌خوام حوصله بچه ندارم اصلا

من ده روز تاخییر ام بعد الان ک زدم هاله صورتی داره انشاالله هردومون حامله باشیم صبر کن چند روز دیگه بزن

چه حس بدیه😭

خیلییی زود زدی باید تاخیر بخوری بزنی

زوده عزیزم ناامیدنشو تا۱۰روز بعدموعودم راه داری

ای خاهر ...
8 روز ب موعد
موقع زدن بی بی چکه 😀

سوال های مرتبط

نسترن نسترن قصد بارداری
ماری🧸🤎 ماری🧸🤎 قصد بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کنجدم مامان کنجدم روزهای ابتدایی تولد
مامان نور چشمی مامان نور چشمی هفته نهم بارداری