۲ پاسخ

اونایی ک نارسایی سرویکس دارن از۱۷ اینا شروع میشه مثلا برا من۱۷ هفته۳۲بود ۲۴هفته شد۲۵ الانم استراحت مطلق و شیاف و آمپولم

از ۳۰

سوال های مرتبط

مامان قند مامان قند هفته سی‌وچهارم بارداری