من با بچم حرف بزنم بیشتر لذت میبرم تا دود بکنم تو ریه
اول دود و دیدم فکر کردم کباب میزنین خدا بگم چیکارت نکنه😂
برای نی نی ت خوب نیست ولی سعی کن یه جا بکشی حداقل دودش تو ریه ش نره
بچه رو چیکار کردی خدایی نکرده ریه هاش میگیره
نوووش کامت
به به لذت ببر
اتفاقادوستامون اینجا بودن الان رفتن سه تاسری کشیدیم
مگه میشه کشید تو دوران شیردهی؟
شیرنمیدی؟
وا این دوتا چ ربطی به هم داره .
جا منم خالی کن
اینکه خودش بدتر استرس میاره😂
بچه کجاست تو خونه در از دود میشه که
من سرما خوردم متاسفانه نمیتونم بکشم 💔😭
جانننننننن 😂دلمون که شدیدا خاست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.