سلام خوبی زردی کوچولوت چیشدب بردی چکاب
اینم از وضعیت من🥲😍 انشالله که خیلی زود زود خوب میشن 🤩🤩
دوای دردش فقط شیر خشکه مدام بده بهش
منم یروز گذاشتمش بنظرخودم بی تاثیره ولی قلبم اتیش میگرفت😢😓
همه نوزاد ها زردی دارن میگذره تحمل کن منم گشیدم این روزا رو
من بچه هام هر دو دوبار رفتن زیر دستگاه خوب میشه نترس
نگران نباش خوب میشه بچه منم تو دستگاه رفت برای زردی
منم خیلی گریه کردم ولی آرامش خودت مهم تره
ان شاءالله ک زود خوب بشه باهم برگردیم خونتون.. مراقب خوراکت باش بعد زود زود شیرش بده خوب میشه
عرق کاسنی بخور بعد نی نی شیر بده
من دخترم ک دنیا اومد زردی داشت خواهر شوهرم بهش آب خیار آب انار قرمز داد مامانم خاکشیر رو با هاونگ کوبید با کره به اندازه عدس دوبار روزی میداد دهنش یه قطره هم از داروخونه خریدم دادم بهش هم خودم میخوردم واسه زردی.چیزای خنک میخوردم گرمی کمتر خوردم یادمه چون یبوست شده بودم شربت لاکسی ژل میخوردم شربت خاکشیر و دمنوش گل گاو زبون میخوردم خیلی زود نتیجه گرفتم الانم میگن کدو سبز رو رنده کنی از آبش دو قطره ب نی نی بدی.خیلی زود زود ب بچه شیر بده تا دفع زیاد داشته باشه.اگر دوست داشتی میتونی از تجربیاتم استفاده کنی
منم در همین وضعم الان🙂🙂
اخدچقذر بدع بچه منم داخلش بود ۲ روز رفع شذ
دمای خونه رو چک کن باید ۲۸ الی ۳۲ باشه. بچه منم ساعتای آخر خیلی بیقراری میکرد اصلا توی دستگاه نمیموند، دیگه نذاشتم. کل بدنش پوسته پوسته شده بود.
وای خدا
من ترنجبین میدادم بهش خودمم عرق کاسنی میخوردم شیر زیاد بهش میدادم نگرفت زردی
آخی عزیزدلم منم چند وقت پیش همین تجربه داشتم دلم کباب میشد برا بچم تو دستگاه اما صبور باش اکثرا همه نوزادا زردی دارن ببین اب انار ترنجبین و... همش چرت وپرته به اثر نداشت الکی معده بچت بااین چیزا پر نکن فققققط تند تند شیر بده دفع کنه چهل روزش که شد ببر ختنه تمام زردیش میریزه این تجربه من بود روزی که بردم ختنه چهلو یک روزش بود دکتر گفت چرا چشم و صورتش زرده نباید اینقدر طول میکشید (حالا من دستگاه گذاشتم تغذیمو مراعات میکردم وشیر میدادم مدام و....
بعد دکتر گفت ختنه کنه اوکی میشه همونجا که ختنه ش کرد به جون عزیزام قسم میخورم که باور کنی ماشاالله الحمدلله در جا زردیش تموم شد.
زردیش چنده؟
بهت حق میدم عزیزم برای هر مادری دیدن این حال بچش دردناکه، ان شاالله که زود از بدنش خارج میشه
نگران نباش سرد نیست اتفاقا گرمه
پسر منم ۱۳ روز تو دسگاه بود الانم یادم میوفته دلم کباب میشه ولی عیب نداره میگذره اینروزا..اکثر بچه ها الانا زردی دارن متاسفانه
انشالله زودی خوب میشه.تند تند شیر بده بهش تعداد دفعش زیاد بشه بیلی روبین از بدنش زود خارج میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.