نمیدونم چرا دلم گرفته تو این اواخر بارداری

۲ پاسخ

منم تا وارد ماه ۹ شدم هورمون هام بهم ریخته، حس افسردگی دارم، درصورتیکه قبلش اصلا اینجوری نبودم مثلا اکه یکی می گفت حساس شدم و گریه می کنم من تعجب می کردم

بعد بارداریم همینه🫣😢

سوال های مرتبط