بچه لب شکری میشه
زایمان زودرس
نارسایی قلبی
عدم رشد مغز
شنیدم میگن رو شنوایی و ریه های جنین خیلی تأثیر میذاره
عزیزم منم میکشیدم حتی تا هفته ۱۸ ولی یکی از جنین هام کم وزن گرفته و عروقش تک رگیه اکسیژن زیاد بهش نمیرسه منم دارم به سختی ترکش میکنم حالم واقعا بده چون نمیتونم بکشم توهم سعی کن تحمل کنی چون دوتای خطر ناکه
شما هم از وقتی باردار شدین خیلی عصبی،بی حوصله و سرد شدین؟🥴
بابا نکنید اینکارارو بوشم مشکل داره چه برسه به کشیدنش
خب تاحالا کشیدم از الان ترک کنم تاثیر داره؟؟
بذار بدنیا بیاد بعدش رااحت بکش منم تحمل میکنم تا بعد زایمان الان اصلا نکش
برای بچه دود خوب نیست دیگ
خیلی ضرر ها😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.