کشیدن ویپ و قلیون تو بارداری چه ضررهایی داره؟؟

۹ پاسخ

بچه لب شکری میشه
زایمان زودرس
نارسایی قلبی
عدم رشد مغز

شنیدم میگن رو شنوایی و ریه های جنین خیلی تأثیر میذاره

عزیزم منم میکشیدم حتی تا هفته ۱۸ ولی یکی از جنین هام کم وزن گرفته و عروقش تک رگیه اکسیژن زیاد بهش نمیرسه منم دارم به سختی ترکش میکنم حالم واقعا بده چون نمیتونم بکشم توهم سعی کن تحمل کنی چون دوتای خطر ناکه

شما هم از وقتی باردار شدین خیلی عصبی،بی حوصله و سرد شدین؟🥴

بابا نکنید اینکارارو بوشم مشکل داره چه برسه به کشیدنش

خب تاحالا کشیدم از الان ترک کنم تاثیر داره؟؟

بذار بدنیا بیاد بعدش رااحت بکش منم تحمل میکنم تا بعد زایمان الان اصلا نکش

برای بچه دود خوب نیست دیگ

خیلی ضرر ها😑

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان میساویسنا مامان میساویسنا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تو دلی من مامان تو دلی من ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته هفدهم بارداری
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان 👼👸🏻👸🤴 مامان 👼👸🏻👸🤴 روزهای ابتدایی تولد