کشیدن قلیون و چلیم برای بچه خطر داره

۱۲ پاسخ

نه خیلی مفیده بچه عشق می‌کنه!!!!!ما غذای عادی می‌خوایم بخوریم می‌ترسیم بعد تو میگی قلیون؟!معلومه که ضرر داره دیگه سوال پرسیدن نداره بچه نابود میشه

من قبل بارداری قلیون میکشیدم خیلی زیاد.ولی کنار گذاشتم چون بچم مهم تره

چلیم‌ چیه؟

نه اتفاقا کلسیم داره خیلی خوبه 🥴😑

منم دوست دارم بکشم ولی ضرر داره خوب نیست تا بعد زایمان

ما چرا توی سن 16و17بچه دار میشیم زودتر از همه😂😂

نه سرشار از خاصیته 😐😐😐

اصلا دودش هم برات ضرره

عزیزم ۱۶ سالته بارداری بعد قلیونم میخوای بکشی؟

معلومه که خطر داره هر گونه دود و مشروبات الکلی هم برای بچه هم برای مادر خطرناکه

بنظر خودت چی

بله قلیون خیلی ضرره نکش

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان میساویسنا مامان میساویسنا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلوین😍 مامان دلوین😍 روزهای ابتدایی تولد