سلام مامانا کشیدن قلیون دربارداری مجاز است یانه؟؟

۹ پاسخ

من دیدم یسری ها میکشن من والا خودم جرئت نکردم چون شنیدم خطر ابتلا به اوتیسم میاره و برای ریه ی نی نی بده فکر کن نی نی بیچاره همینطوری بیاد این دنیا با این هوای آلوده ریه ش قراره به چوخ بره حداقل تو شکم بهش آسیب نرسونیم گناه دارن

چه سوالای عجیبی میپرسید🙁

برای خودتم خوب نیست بعد برای جنین؟؟؟؟

خیر ضرر داره

نهههه تازه در معرض دودش هم نباید باشی

خونرسانی به جنین کم میشه و مشکل ذهنی پیدا میکنه ‌‌اصلا خوب نیست

شنیدم یکی از عوارض سیگار و قلیون باعث لب شکری شدن بچه هست

خییییر جانم😀

خیرررر

سوال های مرتبط

مامان امیر طاها مامان امیر طاها هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بنین مامان بنین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه مامان معجزه ۱ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی ۶ ماهگی
مامان شهریار❤شاهیکا مامان شهریار❤شاهیکا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ترنم مامان ترنم هفته بیست‌وهشتم بارداری