من دیدم یسری ها میکشن من والا خودم جرئت نکردم چون شنیدم خطر ابتلا به اوتیسم میاره و برای ریه ی نی نی بده فکر کن نی نی بیچاره همینطوری بیاد این دنیا با این هوای آلوده ریه ش قراره به چوخ بره حداقل تو شکم بهش آسیب نرسونیم گناه دارن
چه سوالای عجیبی میپرسید🙁
برای خودتم خوب نیست بعد برای جنین؟؟؟؟
خیر ضرر داره
نهههه تازه در معرض دودش هم نباید باشی
خونرسانی به جنین کم میشه و مشکل ذهنی پیدا میکنه اصلا خوب نیست
شنیدم یکی از عوارض سیگار و قلیون باعث لب شکری شدن بچه هست
خییییر جانم😀
خیرررر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.