۱۳ پاسخ

عزیزم ب مردم عادی کار ندارن اونا هدفمند میزنن و افرادی ک مد نظرشون هدف قرار میدن صداش یکم وحشتناکه ولی خونسردی خودتو حفظ کن

مهمترازهمه ایناخواهشانترسیدواینوتووجودبچه هانکارید...ترس چیزبدیه
خداروشکراینومن ازبچگی یادمه والان ازهیچی نمیترسم عین خیالم نیست زلزله جنگ تاریکی و‌.....دخترمم مثل خودمه ازهیچی جوندادم بترسه ولی پسرخواهرشوهرم اوه اوه بببینی بچه ۴ساله چی میفهمه داره سکته میکنه

اینجا داغونه داغوووون
چشم هم نداشتیم از دیروز

اورمیه مگه خبریه ؟؟؟

منم امروز دو بار صدای انفجار شنیدم
آنقدر استرس دارم که دست و پاهام میلرزه
از شدت استرس حالت تهوع گرفتم 😢
امروزم نوبت دکتر قلب دارم ولی نمی رم می‌مونم خونه پیش بچه‌هام

ما از صبح تو این وضعیم

منم دقیقا شیراز خیلی شدیده

کجایی

بیایدمشهد هیچ خبری نیست...البته کلامن نمیترسم وصدایی هم نشنیدم
بیرونم نرفتم وحوصله جومردم روندارم ولی فکرکنم خبری نیست
چون دوره

کجایی عزیزم صلوات بفرست

اروم باش نفس عمیق بکش بچه هم میترسها😭😭😭❤️❤️😢😢😢😢

کجایی

کجایی

سوال های مرتبط