هنوز تهرانو میزنن؟

۷ پاسخ

الان فک کردین رهبرو شهید کردن دیگ ولمون میکنن ؟!
فک کردین مشکلشون فقط رهبر بوده ؟!

فعلا ۲ ساعت خبری نیست

آخرین بار ساعت چهار صبح زدن

پداقنده تهرانپارس زیاد صدا میاد...

اره ساعت ۴زدن

فعلن ک‌ارومه

مگه تهران نیستی
صدا میاد ؟

سوال های مرتبط

مامان سلناو سانیار مامان سلناو سانیار ۱۴ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱۴ ماهگی