تهرانو بازم میزنن؟صدا یکم دورتره توهم زدم؟

۸ پاسخ

صدای پدافند میشنوم

باخاک یکسان میکنن

خامنه ای به شهادت رسید ؟؟
الان توشاددیدم

بله میزنن

اینا صدای بلند شدن موشک هست احتمالا
یعنی هنوز دارن میزنن؟

ما ک استان آذربایجان غربی هستیم اینجا رو هم میزنن؟؟؟؟

والا ماهم جایی نداریم یه سریا ماشین ندارن با بچه یه عالم وسیله

از تهران برین مطمئن باشین اونجارو بد میزنن

سوال های مرتبط

مامان سلناو سانیار مامان سلناو سانیار ۱۴ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱۴ ماهگی
مامان عسل وحسین💙 مامان عسل وحسین💙 ۱۴ ماهگی