۱۱ پاسخ

نترس عزیزم یکمی هم صبر کنی از این ب بعد اپتامیل اصل ب بچت میدی

عزیزم شیر خشک هست استرس نگیر

ای وای بچم شیرخشکیه... خدایا ب دادمون برسید

نمیدونم منم ندارم شیرخشک ۳تا دارم نمیدونم چه گوهی بخورم

من ک دیشب کل شهروگشتم3تاپیداکردم بیومیل پلاس

اگه تونستی از داروخونه شبانه روزیا بگیر تو سطح شهر چندجا برو
قبلش میگفتن همه که ذخیره کنین برای یک ماه
چرا نگرفتی زودتر😓😓😓

ان شاالله که گیر میاد من که تنها دغدغه ام این کوچولوی شیر خشکیم هست این که جنگ و گرسنگی نمی فهمه😔

نگران نباش،،
وقتی چیزی نباشه، برا همه نیس،
چیزی نباشه بخوریه مادری که بچه شیر میده، شیر داره بنظرت؟؟

قطعی ک نیست گلم نترس

شیر بخر ذخیره کن برای یه مدتی

دقیقا 😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان نورا مامان نورا ۱۷ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱۷ ماهگی