۳ پاسخ

اگه منظورت رفلاکس پنهان هست
بهش کیدیزول داد
و بعد دوباره کپسول لانزو
ولی نه خس خس سینه ش خوب شده و نه رفلاکسش

کیدیزول دادم ی دوره دمپریدون بااس امپرازولم دادم ی دوره کیدیزول ک هیچ امااون یکیا یکم بهترش کرد

اس امپرازول

سوال های مرتبط