نه عزیزم. اون برا تشکیل ریه جنین.. کسایی که احتمال زایمان زودرس دارن میزنن
من مشکل خاصی ندارم برا اطمینان میتونم بدون تجویز پزشک خودم بزنم
نه عزیزم آمپول بتا برای ریه بچه خوبه که ریه هایش کاملآ برسه
نه بابا .فقط ریه های بچه رو تکمیل میکنه .که اگه یه بار زود خواست به دنیا بیاد مشکل تنفسی نداشته باشه
نه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.