بچه 36هفته نمیره بتاهم نزده باشه
بچه از ۳۷ به بعد کامله عزیزم. و دستگاه نمیره
دکترم میگف بعد تزریق بتا باید نهایتا طی سه روز بچه رو بگیرن وگرنه تاثیر خاصی نداره..دکترم فوق تخصص طب جنین و ژنتیکه
بتا فقط برای یک هفته تاثیر داره
آخ استایلشو نگاه
نینی از ۳۶هفته هم بدنیا بیاد دیگه دستگاه نمیره و کامله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.