منم سرفه شدید داشتم تخم هل رو توی ابجوش گذاشتم وقتی غلیظ شد ۲ قاشق ازش خوردم خوبه خوب شدم من سرفه های خشک داشتم البته تا دو سه روز خوردم
من ۱۱ هفته سرما خوردم دکتر زنان دارو داد بهم بعد گفت اگه ادامه داشت ۳ ماهت پر شد برو دکتر عمومی داخلی عفونی بگو باردارم دارو مناسب بهت میدن نگرانی نداره عزیزم زایشگاه هم میتونی بری ولی بستری نمیکنن نیاز نیس یعنی
منم مریض شدم اصلا حالم خوب نیست
نه واسه چی باید بستری کنن اصلا چرا بری زایشگاه برو دکتر دوز داروهاتو بیشتر میکنه یا امپول اینا میده استرس نده انقد به خودت
زایشگاه برو خودشون یه فکری میکنن، نه نیاز ب بستری نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.