دارن میزنن؟ تیریز چیزی نیس خداروشکر
بندرم وضعش خوب نیست 😔
اره خیلی صدا میاد ساک ببندین اماده یاشید
حال ایرانمون هم خوب نیس
تو این روز هر کی حالش خوب باشه خائنه
هیچجا وضعیت خوب نیست من ک دست و پاهام یخ زده🥲🤦♀️
همش صدا میاد میترسم 🫤
پیش ماهم اصلا خوب نیست صداها بلند اونجا چطوره
چجوریه مگه عزیزم؟؟؟؟؟؟
چی شده
چی شده باز خبریه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.