ارومیه اصلا وضعش خوب نیست.

۱۰ پاسخ

دارن میزنن؟ تیریز چیزی نیس خداروشکر

بندرم وضعش خوب نیست 😔

اره خیلی صدا میاد ساک ببندین اماده یاشید

حال ایرانمون هم خوب نیس
تو این روز هر کی حالش خوب باشه خائنه

هیچجا وضعیت خوب نیست من ک دست و پاهام یخ زده🥲🤦‍♀️

همش صدا میاد میترسم 🫤

پیش ماهم اصلا خوب نیست صداها بلند اونجا چطوره

چجوریه مگه عزیزم؟؟؟؟؟؟

چی شده

چی شده باز خبریه؟

سوال های مرتبط

مامان یحیی و یسرا 🫀 مامان یحیی و یسرا 🫀 ۹ ماهگی