رابطه نداشتی؟؟جفتت پایین نبود؟؟من ده روز قبل بدون دلیل یبار بعد دسشویی لک دیدم دکترم گفت دو روز قبل معاینه شدی تو بیمارستان بخاطر انقباض از اونه استراحت کن مجدد دبدی برو بیمارستان امروزم یه لک در حد خیلی ریز دیدم اونم از رابطم بوده حالا منتظرم اگر ادامه دار شد برم بیمارستان امیدوارم که ادامش نیاد
سریع برو دکتر اگر نبود بیمارستان
انقد استرس ندید دیگه ۹۰ درصد خانما تو بارداری تو هفته های بالا لک رو تجربه میکنن...فقط محض اطمینان باید یه چک بشی همین.
اگه قهو ه ای بود نگران نباش اگر هم قرمز بود یا لکه خونی یا رگه خونی داخلش بود برو بیمارستان حتما
شاید جفتت پایینه
حتما برو دکتر من اونطوری شدم جفتم خون ریزی کرده بود
اگه به دکترت دسرسی داری بهش خبر بده یه شیاف بزار یخورده استراحت کن بیمارستان ب نظرم نری بهتره چون اذیت میکنن بستری میکنن و کلی داستان
احتمالاهماتوم داری بخاطر استرسم هست
برو بلوک زایمان
خطرناکه و عادی نیس برو دکتر
برو نزدیک ترین بیمارستان استرسم نگیر هیچی نمیشه
برو زایشگاه اگر دکترت نیست، تا یه بررسی بکنن
شیلف بذار اگه میتونی برو نزدیک ترین زایشگاه
فک کنم معنی استرس میده عزیزمم
دکتر من میگه هر زمان لک دیدی باید بیای دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.