من تا دوماه استفاده کردم
من دخترم سه ماه دقیقه تازه میخام سه ببندم
مارک مای بیبی سلیز دوش زیاد استفاده نمیسه چون تفاوتش با یک خیلی کمه..زیاد نخر
بستگی داره پسر من ۲و ماه ۲۱ روزشع سایز ۴ میبندم باز رد میندازه با اینکه ۶ کیلوعه
تا ۴ کیلو اندازشه من الان ۳ میبندم
بیشتر از ۲ ماه و نیم نمیشه. من تا دیرور استفاده کردم ولی خب پی پیش پس میداد.نیخواستم بستش تموم شه فقط
دختر من الان ۲ ماه و نبمشه
دارم استفاده میکنم هنوز
من الان دخترم ی ماهشه ۴ کیلو هست میبندم البته من کلا آزاد دوست دارم چون دختره تنگ جذب نباشه
بستگی به سایزه بچتون داره عزیزم .هرکسی متفاوته
اما روش زده تا ۶کیلو
له وزن بچه بستگی داره.من ۳ ماهشه الان سایز ۳ براش کوچیکه
بستگی ب وزن نی نی داره فک کنم تا3بشه اخه زده تا6کیلو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.