من لاکتاول خوردم فایده نداشت اما قطره شیر افزا عالیع
لاکتاول عالیه
عزیزم جواب داد برات من شیرافزا گرفتم ولی ده روزی میشه ک دیگه شیر ندادم ب بچه هام میخوام دوباره بدم میشه ؟؟
گالاکتومید هم خوبه
عزیزم منم رفتم از اینا خریدم چجوری مثل مصرفش میکنی ؟
دومپریدون عالیه لاکتاول برا خودت خوبه شیر افزا هم بد نیست
اینو بخور خیلی خوبه...همینجور شیر از سینه میره
من قطره شیر افزا میخورم عاااالیه خیلی زود شیرم سر میره
من دوتا بالایی هارو خوردم خیلی خوب بود
دکتربهتون گفت لاکتاول و کپسول شیراقزا روباهم بخورید؟
این عالیه کن خوردم
در کنار. اینا خودت توی خونه دمنوش بخور،،ابمیوه طبیعی بخور.. ابگوشت…شیره خرما…خرما ..شیربادام
این چیزا بخور ک شیرافزا طبیعی هستن بهترن
لاکتاول رو چند خریدی
لاکتول چند گرفتید؟
کپسول خوبه من ازش استفاده کردم
لاکتاول عالیه
لاکتاول خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.