۱۰ پاسخ

اصلاا گریه نمیکنه یا غر میزنه؟دختر منم بلد نبود گریه کنه جاش یکم غر میزد وسط غرهاشم خواب میرفت بعد از ۵ ۶ روز خوب شد یاد گرفت گریه کنه الان دیگه یک دقیقه شیرش دیر بشه خونه رو میزاره روی سرش

دختر. منم اصلا گریه نکرد

مبارکه عزیزم الان بچت به دنیا اومده عکسی که چت جی پی تی درس کرده شبیهش هست یا نه؟

چون دلش درد نمیکنه😍

منم اولش از که زایمان کردم گریه کرد بعدش دیگ خابید اصلا گریه نکرد نگران نباش گلم

دختر منم گریه نمیکرد

خوشبحالت 😑😑😂❤️

بچه من اصلا گریه نمی‌کرد از روز دهم گریه کرد

ی نفر میشناسم بچش کلا می‌خندید اصلا گریه نکرد 😐😐

باید خوشحال باشی بچه آرومیه

سوال های مرتبط