۳۸ پاسخ

آخه شیر خشک بده

33هفته زایمان کردی عزیزم؟ منم زایمان زودرسم

هفتتو چرا زده ۳۴؟

مبارک باشه عزیزم ولی اگه هنوز شیرت کمه بچرو گشنگی ندع چون ممکنه زردی بگیره در کنارش شیرخشکم بده خودتم برو دوش اب گرم بگیر سینتو ماساژ بده

قطره شیرافزا بخور عزیزم

دوش بگیر با آب گرم سینه هات با آب گرم بشو ماهی و خرما ومرغ وتخم مرغ استفاده کن انشا الله سینه هات شیر میدن

مبارک باشه ، عزیزم کدوم بیمارستان بودین و هزینتون چقدر شد ؟؟؟

شیر خشک رو با قطره چکون و یا سرنگ بریز رو نوک سینت بده بخوره

وا خب شیر خشک بده من اولا شیرم کم بود بهش شیرخشک کمکی میدادم بعد کم کم شیرمو دوشیدم البته بعد۸ماه دیگ‌خوذش سینمو نگرفت😑
خودتم شیر اینا زیاد بخور

شیر خشک بده اون بچه گرسنه نمونه خواهشا،بعدشم سینتو ماساژ بده زیر آب گرم، کمپرس آب گرم بذار، هر یک ساعت بیست دقیقه اینا ماساژ بده بچه رو بذار زیر سینه کم کم میگیره ، برو بهداشت بهت آموزش شیردهی هم بدن

شیرخشک باقطره چکون بده بهش

مایعات زیاد بخور. عدس بخور
پودر شیر افزا بگیر بخور.
برو زیر دوش آب گرم سینت ماساژ بده بعد ب بچه شیر بده ک فقط مک بزنه حتی اگ شیر نمیا
با مک زدن بچه شیر زیاد میشه. هرچی بیشتر سینه بهش بدی زودتر شیر میای
چند روز اول زایمان معمولا همینطور هست بعد درست میشه

عزیزممم خیلی طبیعی هست که اولش شیرت نیاد ولی ناامید نشو و به شیر دادن ادامه بده. این زمان هایی که نینی گرسنشه بهش شیرخشک بده که زردی نگیره ولی ناامید نشو از شیردهی خودت و صبور باش. گالاتومید هم برای افزایش شیر خوبه.

غذا هم خیلی خوب بخور
دلستر و ابمیوه و مایعات هم خیلی شیر رو زیاد میکنه

شیرخشک و با سرنگ بهش بده ۳ روز طول میکشه شیرت کامل بیاد

ولی تا میتونی بچه رو بزار پای سینت هرچی بیشتر میک بزنه شیر بیشتری تولید میشه

حموم کن زیر دوش ماساژ بده قلیه ماهی درست کن بخور

چند روز اول همینطوره ، بعدش شیرت زیاد میشه

عزیزم دو سه روز اول اصلا هیچکس شیر نداره

عزیزم بچتون چرا زود دنیا امد دستگاه نرفت؟

چه زود زایمان کردی

عزیزم چرا زود زایمان کردی بچت تو آن ای سیو هست منم میترسم زود زایمان کنم

مایعات زیاد بخور شیر خشک هم بده منتها بذار میک بزنه یه سری روش ها هس لوله میذارن کم سینه که نوکشو میک بزنه از اون ورم شیرخشک از لوله میدن بهش اینو بگو برات انجام بدن

شیر خشک بده و قطره شیر افزا هم بگیر خودت بخور

عزیزم مبارک باشه خوش قدم باشه
قطره شیر افزا بگیر /آب هویج هم برای زیاد شدن و خوش طعم شدن شیر میگن خوبه / دلستر هم همینطور

الهی بگردم عزیزم قرص لاکتاول بگیر خیلی خوبه شیرتو زیاد میکنه

تصویر

مبارک باشه گلم نگران نباش تا شیر بیاد یکم طول می کشه هرچی بیشتر بمکه زودتر شیرت میاد ولی اگر فشار میدی و هیچی نمیاد فعلا شیر خشک بده با قطره چکون بچه گناه داره

مگه میشه شیر نداشته باشید روزای اول همینه بچه هر چی بیشتر سینه رو بمکه شیر بیشتر تولید میشه ب جای گریه بهش شیر بدید زیاد میشه

قطره شیر افضا و اناناس بخور
بچه دستگاه رفته یا خوبع خداروشکر

شیرخشک بده

قشنگم ببخشید وزن بچه چقدر بود موقع دنبا اومدن؟ چند روز باید دستگاه باشه

شیر خشک بده

فعلا شیرخشک نوزادان نارس بده خودت هم رازیانه با نبات بجوشون بخور گرمیجات بخور شیرت زیاد میشه

عزیزم مبارکت باشه طبیعی زایمان کردین

الهی بگردم چرا انقد زود زایمان کردی دلیلش چ بود

مبارک باشه
بچه خوبه نرف دستگاه

عزیزم این همه راه حل خیلیا دادن شیر خشک میدن به جای داغون کردن خودت شیر خشک بده

قطره شیر افضا بگیر بخور

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۹ ماهگی