2روزه زایمان کزدم هیچی شیر ندارم چکیار کنم؟

۹ پاسخ

منم چن روز اول نداشتم
متخصص رفتم قرص شیر افزا لاکتاول گف بگیرم خیلی خوبه اون همراه غذا یبار صب یبار عصر میخورم
بسته‌ی ۳۰ تاییشو گرفتم ۷۰۰
روزی یک شیر پاکتی از این بزرگا میخورم و یه آبمیوه بزرگ
مایعات زیاد بخور

نهایت تا روز سوم شیرت جاری میشه نگران نباش

با روغن زیتون سینت ماساژ بده ب سمت نوک با دو دست بکش

آش خرفه عالیع
رازیانه
شیر برنج

شیر خشک بده که زردی بچه بالا نره

شیر خشک‌بده فعلا اب بدن بچه خشک نشه
شیر افزا بخور

برو زیر دوش ماساژ بده

مرتب دوش بگیر سینه هاتو ماساژبده با آب گرم قطره شیرافزا بخور خرماهم خوبه

اینو بخر عالیههه.

تصویر

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان یاقوت مامان یاقوت ۸ ماهگی