۸ پاسخ

اره طبیعیه منم نداشتم بعد زایمان شروع شد

من بعد زایمان اومد درجا فرداییش زیاد شد

اره طبیعیه تا میتونی دلستر بخور

اره بعد زایمان به مرور که بچه مک میزنه بیشتر میشه

بله طبیعیه بعد زایمانم تا دو سه روز خیلی کم اغوز داری بعدش با مکیدن نوزاد کم کم تبدیل به شیر میشه

آخه تا قبل زایمان که شیر نیست، زایمان کنید 3روز اول کمتر هرچی بیشتر بدین پرتر میشه

بذا زایمان کنی بعدش تا ۳روز طول میکشه شیرت بیاد

بعد زایمان اوکی میشه شیرت

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد