3روزه زایمان کردم هیچی شیر ندارم چه کنم

۴ پاسخ

عروسمون هم همینطوری بود روز سوم مادرم بهش اش داد اونم زیاد خیلی خوب شد

منم همونجوری بودم تا۳روز یه قطره ام شیر نداشتم دکترتوبیمارستان قرص داد استفاده کردم و اینکه متخصص کودکانم که بردیم بچرو، قطره شیرافزا داد الان یکم شیر دارم ولی باز کمکی ام میدم به بچم،باشیرخودم سیر نمیشه

شیر خشک کمکی بده بزار سینتو مک بزنه از فردا شیرت میاد بعد سه روز میاد ، نزار بچه گشنگی بکشه زردیش میره بالا

دم گاو بخور
رازیانه بخور

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد