۸ پاسخ

پنج بارم رفتم زایشگاه برا نوار قلب
بستری نمیکنن

من الان بچم‌باید ۴ روزه میبود
هنوز درد ندارم🥲🥲

پاشو ورزش کن

قبلاً استرس اینو داشتم زایمان زودرس نشم
الان میگم چرا. نمیایییی

🥲🥲🥲🥲🥲

طبیعی هستی؟

من ۱۱ ام و درد ندارم 🫠🫠🫠

منم ۱۲ وقت زایمانمه هیچ دردی ندارم فعلا دکترم برا ۱۳ ام ختم بارداری داد

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد