پنج بارم رفتم زایشگاه برا نوار قلب
بستری نمیکنن
من الان بچمباید ۴ روزه میبود
هنوز درد ندارم🥲🥲
پاشو ورزش کن
قبلاً استرس اینو داشتم زایمان زودرس نشم
الان میگم چرا. نمیایییی
🥲🥲🥲🥲🥲
طبیعی هستی؟
من ۱۱ ام و درد ندارم 🫠🫠🫠
منم ۱۲ وقت زایمانمه هیچ دردی ندارم فعلا دکترم برا ۱۳ ام ختم بارداری داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.