میگم عدد بتا برا من گفته از ۲۰۰ بیشتره خوبه یا ن؟؟

۵ پاسخ

عزیزم بتای من ۷۷ بود من ۳بار آزمایش و تکرار کردم هی دوبرابر می‌شد
پلی تو تکرار نکن چون عدد من پایین بود تکرار کردم

مبارکه عزیزم اره از ۲۰۰ بیشتره خوبه باید مثلا فردا اون عدد دوبرابر بشه 🙃😊 هفته ت پایینه

مبارکه دیگه😃

مبارکه عزیزم بالاخره خبر بارداریتو دادی😁

بارداری؟؟

سوال های مرتبط

مامان ٣قلوهاى شيطون مامان ٣قلوهاى شيطون ۳ سالگی