۵ پاسخ

درمانگاه مطهری طبقه ۴
۱ تومن

سلام

من همش پیش اعظم فرجی رفتم

من همشو احساس یزدانی رفتم. عالی بود. اون موقع از ۷۰۰ بود تا ۱ تومن‌بود.

برو پیش دکتر نعمت الهی تو آفرینش چمران هست خیلی وقت میزاره خیلی دقیقه بنظر من تو شیراز حرف اول رو میزنه

سوال های مرتبط

مامان آقا کارن 🩵🩵 مامان آقا کارن 🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری