سلام خانمای عزیز انشاالله همه چیز زود درست شه ،ولی وضعیت خیلی خراب تر از این حرفاست
بچه ها من دیشب وحشتناک حالم خراب بود.هم جسمی هم روحی.توی ۴۸ساعت گذشته ۴ ۵ ساعت بیشتر نتونستم بخوابم اونم با کابوس و دلهره....نفس عمیق بکشید،خودتون رو سرگرم کنید من امروز با دخترم بازی میکردم...درسته تو دلم رخت میشورن،درسته حیران و گیجم...ولی میگذره....باید بگذره....
خدا میدونه چی میشه فقط دعا کن خدا عاقبتمون بخیر کنه
خدا داند 🥺💔..
هیچکس حالش خوب نیست😭
خدایا خودت بخیر بگذرون. خدایا😭
یه وضع وحشتناکیه فک کنم همه درگیرشیم
از همه جا بی خبر
کانالا روبیکا هم همش دروغ و ضعیف نمایی دشمن
انگار ک اونا نشستن فقط اینا میزنن
فقط میگه ایران فلان جا را زد فلان جا را زد
نمیگه دیگه کجای ایرانو اونا زدن ک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.