خانما چی میشه من خیلی نگرانم اصلاحالم خوب نیست

۶ پاسخ

سلام خانمای عزیز انشاالله همه چیز زود درست شه ،ولی وضعیت خیلی خراب تر از این حرفاست

بچه ها من دیشب وحشتناک حالم خراب بود.هم جسمی هم روحی.توی ۴۸ساعت گذشته ۴ ۵ ساعت بیشتر نتونستم بخوابم اونم با کابوس و دلهره....نفس عمیق بکشید،خودتون رو سرگرم کنید من امروز با دخترم بازی می‌کردم...درسته تو دلم رخت میشورن،درسته حیران و گیجم...ولی میگذره....باید بگذره....

خدا میدونه چی میشه فقط دعا کن خدا عاقبتمون بخیر کنه

خدا داند 🥺💔..

هیچکس حالش خوب نیست😭
خدایا خودت بخیر بگذرون. خدایا😭

یه وضع وحشتناکیه فک کنم همه درگیرشیم
از همه جا بی خبر
کانالا روبیکا هم همش دروغ و ضعیف نمایی دشمن
انگار ک اونا نشستن فقط اینا میزنن
فقط میگه ایران فلان جا را زد فلان جا را زد
نمیگه دیگه کجای ایرانو اونا زدن ک

سوال های مرتبط