سلام وقتتون بخیر برای بچه دوسال بد غذا چیکارا کردین

۳ پاسخ

باید بفهمی دلیلش چیه
ارثیه
یبوسته
کم خونیه
مشکل بلعه
رفلاکسه
یا مشکل حسی داره
اصلا بی دلیل نیست
وقتی دلیسو بفهمی راحت مینونی درمانش کنی

شربت عزیزم مولتی تقویتی هست نتیجه میگیری

چرا برای من گروها بالا نمیاد

سوال های مرتبط

مامان دختر م وفسقلی مامان دختر م وفسقلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد