علت دل درد تو این هفته چی هست ؟؟

۵ پاسخ

به خاطر بزرگ شدن جنین
اگه با استراحت خوب نشد برو پیش دکترت عزیزم

شاید استرس داشتی ترسیدی

تو اون هفته شما جیگرم دل درد اصن هیچی نیس، این هفته ها اخر پاره ای پاره🫠😵‍💫

منم دارم مثل حس پریودی هست
زنگ زدم دستیار پزشکم گفت طبیعیه
آخر اسفند بیا چکاب کن
چون من طول سرویکس هم ۳۰ هست یکم استرس داشتم

اسید معده ، مسمومیت غذایی ، بزرگ شدن جنین

سوال های مرتبط

مامان نیلا جانم ❤️🥰 مامان نیلا جانم ❤️🥰 ۹ ماهگی
مامان جوجه رنگی🥲💜 مامان جوجه رنگی🥲💜 ۶ ماهگی
مامان زینب مامان زینب هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی
مامان نیلا🩷 مامان نیلا🩷 ۷ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد