دوستان جواب منم بدید کیدی لاکت پودری برا بچه 1 ساله خوبه؟؟؟چقدر باید داد؟
من دیشب بردم دکتر سرم خوراکی داد با طعم سیب سبز هست پسرم دوست داره برای اینکه بدنش کم آب نشه
موز بهش زیاد میدم
کته ماست بده
عدس پلو با ماست بده
سیب سبز بده
اگه تب نداره قروت بساب غلیظ بده بخوره آب رو آتیشه
من پدیا لاکت و دکترش گفت داخل ماست بریزم بدم بخوره
عزیزم من پسرم همینجوری بود
ماست پروبیوتیک بخر با کپسول یوموگی قاطی کن بهش بده
روزی یک دونه کپسول کافیه بیشتر نده پودر داخلشو با ماست قاطی کن بده
کته سیب زمینی بدون روغن بهش بده غذای ادویه دار نده
آب بهش نده که اسهالیشو بدتر میکنه فقط آب الکترولیت بده یا پودر او آر اس
اینایی که من گفتم باید بدونی دوزش برای بچه ده ماهه چقدره چون پسر من این ویروسو که گرفت یک سال و خورده بود
موز بهش بده شکمشو ببنده با پودر سنجد
قرص یوموگی بده اب رو اتیش
ی دونه کپسولش رو باز کن بریز تو ی قاشق اب جوشیده سرد شده بده بخوره سریع خوب میشه ولی روزی ی دونه بیشتر نمیشه بدی
پندار که مریض شده بود
دکتر گفت اگر اسهال شد اینو فقط 2روز بده
اسهال شد، دادم همون روز اول قطع شد
یکم ابجوش نبات درست کن واسش و دو تا قاشق چای خوری هم عرق نعنا قاطیش کن اب رو اتیشه
پودر سنجد عالیه
موز زیاد بده بهش سیب زمینی پوره کن بده بخوره
من دخترم هفته پیش اینجوری شد بردم دکتر این شربتو داد چند بار خورد خوب شد
بهتر نشد ببر دکتر اسهال زیادیش بدن کم آب میکنه
عرق نعنا بده
یا اگه غذا میدی یکم نعنا ماست بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.