۳ پاسخ

من از اول اول غذای خودمونو دادم تست اینام نکردم

سلام عزیزم. خوبی؟
راستش روغنایی که میخوریم برای خودمونم زیاد سالم نیستن. بهتر اینه که تا میتونیم غذاهای سالم بهشون بدیم.
برای تست هم، بنظر من اره. باید تست بگیریم کلا هر چیزیو. تا مطمئن بشیم حساسیت ندارن. هرچند که حساسیت هر تایمی میتونه ایجاد یا حذف بشه. مثلا خودم بعضی سالا به خربزه و انگور الرژی دارم، بعضی سالا راحت میخورم و چیزی نمیشه. چقدرم دوس دارم این دو بزرگوارو😅😅😅😋😋😋

اره من درست میکنم ولی هرچی ندادم تست میگیرم

سوال های مرتبط