من سزارین کردم
من الانم سوزش دور ناف دارم زمان میبره عزیزم
اره من سزارینم
آره من
شما بعد زایمان چندکیلو کم کردین؟
من فقط۳کیلو وزنم کم شده بچمم سه کیلو بود
دیگه نمیدونم چجوری میشه کیسه ای وجفت واینا ؟..
توی این یه هفته هم چیزی کم نکردم
میترسم کم نشه
منم بخیه هام همین جاییه ک میگید ولی جذبی نیست
ن من سوزش ندارم نمیدونم طبیعی باشه یانه
ولی ادم ب ادم فرق میکنه مثلا من بااینکه لاغرم ولی دکترم گفت چربی زیرجلدی زیاد داری نمیشه بخیه جذبی زد
شاید شماهم یه همچین چیز متفاوتی داشتی
اره من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.