۲ پاسخ

ب ۴ماه بروفن دادی؟!!!!!!!!!!!!!!

شربت؟؟؟ قطره باید بدی فداتشم استامینوفن

سوال های مرتبط

مامان یونا🩵👶🏻 مامان یونا🩵👶🏻 ۱۱ ماهگی