نی نی من سه روزشه خودمم شیر دارم چون وزنش کمه از امروز بهش دادم
من روز دوم بخاطر زردی بیمارستان بستری شد و شیرخشک بهش دادن. ولی اومد خونه شیر مادر بهش دادم و خداروشکر مشکلی نداره هم شیرخشک میخوره و هم شیر خودم
من از روز اول شیر نداشتم دادن بهش تا دیشب شیر خودم زیاد شده دیگه شیر خشکو کامل گذاشتم کنار چون هیچ تقویتی توش نیس خدا میدونه چجوری درست شده ولی از همون اول دائم سینه هامو گذاشتم دهنش روزی سه تا هم کپسول شیرافزا گلدارو خوردم غذامم مرتب خوردم به جز خوارکیهای نفخ دار
مگه شیرت کمه؟
من دوس دارم بدم فقط میترسم توی این شرایط شیر خشک بخوره دیگه سینه خودمو نگیره از اینورم توی این اوضاع شیرخشک پیدا نشه 🤦♀️
از همون اول
از همون روز اول که به دنیا اومد
من دیروز زایمان کردم و دارم میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.