۷ پاسخ

دونه به بجوشون بخور آبلیمو عسل بهتر نشدی برو دکتر

باید شربت دیفن هیدرامین ساده بخوری عزیزم
برو دکتر همینو بهت میده بخور خوب میشی

از استامینوفن ساده فقط ۳۲۵ میتونی بخوری..یا شربت دیفن هدرامین بخور.

خب یه دکتر برو دیگه...دارو ک سرخود نباید از خودت بخوری

اب نمک قرقره کن

گهواره شما میاره پیام ها رو ؟

چ قرصی بخورم استامینوفن ۵۰۰ یا اموکسی‌ کلاو چرک خشک کن یا ژلوفن خوب کدوم بخورم تورخدا جواب بدید 😭

سوال های مرتبط