۱۵ پاسخ

عزیزم بنظرت واترمت کاربردیه تو این سن بگیرم برا پسرم

۲تاااا

نیازی به اینقد ذخیره کردن نیست
شیرخشک همیشه اگه همه به تعداد و سهمشون بگیرن برای همه هست

9تا ذخبره دارم فعلا واسش

پا قشنگ😍

قربون اون پاهای نازت خوشلممممم🧿😍😘

۱۳تاازقبل دارم

به اندازه یک ماهش داشته باشی کافیه
انشالله به حق صاحب الزمان همه چی به خیر میگذرد

وای شیرخشکم دردسره😭

چرا این کار رو میکنی اعلام کردن چند تن شیر خشک وجود داره اگر ذخيره نکنید به موقع بخرید برای همه همیشه هست

من۵ تا گرفتم بازم میگیرم
یکی هم سرلاک گرفتم براش
سرلاک هم براش بگیر

بچه ۶ ماه ۱۰ تا تو یه ماه میخوره به نظرم اگر دیدی جایی داره بخر

من۴تا یک دارم فعلا چن تا هم ۲رو کدملی پسردوستم گرفتم
انشالله کشور از موقعیت جنگی دربیاد زود

دخیره ینیجی؟ ینی اصلا دست بهشون نمیزنی؟

سعی کن واسه یکماه رو ذخیره داشته باشی
حساب کن توی یکماه چندتا شیرمیخوره

سوال های مرتبط