۱ پاسخ

والا من ۱۰ روزه شروع کردم به اندازه ای میدم ک خودش دیگه دهنشو باز نمیکنه و سیر میشه اصن قاشق نمیشمارم

سوال های مرتبط

مامان سلین وکیان🌸 مامان سلین وکیان🌸 ۱ سالگی