عزیزم نگران نباش شاید هم هیچ مشکلی ندارن جز اون آدم های باشی که تا آخرین لحظه لکه بینی داشته باشی
من شیاف استفاده میکنم هر ۱۲ساعت قطع شده ولی تا فردا ۱۲ساعت استفاده میکنم بعدش شبی یدونه میکنم
دکتر بیخیال بری دستگاه رد میکنه بهت هیچ براش مهمم نیس بدتر خونریزی پیداکنی و اینا
شیاف بزار دیگ عه
مقعدی بزاری
عزیزم،شیاف بزار استراحت کن درست میشه نگران نباش
آروم باش تروخدا همین استرس برات سمه دورت بگردم
آجی آروم باش احتمالا هماتومه فردا برو دکتر که اگه باشه بهت شیاف بده قطع بشه لکه بینی ت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.