ما چیزی نمیشنویم الا ترقه
فک کنم چون امشب حرفش زیاد شده اینطوری حس میکنین
کدوم سمتین
از استرسه
بعضی مردم آزار هل بمب های دستی درست میکنی از اینا که چهارشنبه سوری میزنن اونم صداش خیلی زیاده
نه صدایی نیست
مسیر زندگیتون کجاست؟
ن هیچ خبری نیست توکجایی شنیدی؟
ما چیزی نشنیدیم
نه بابا توهم زدی،شاید ترقه میزنن
نه بابا،شاید زیاد حرفش زده شد فکرمیکنی
نه ما نزدیک مالک اشتریم چیزی نشنیدیم حتما صدای ترقه بود شنیدی
خاهر نکو تروخدا همین الان داشتم پیش شوهرم گریه میکردم که انشالله که تمام بشه ولی اگه نشه اگه میخان بزنن ماهمه بمیریم من میترسم من بمیرم بچم بمونه چی میشه میخاد چطوری باشه 😭😭😭😭
نه من که چیزی نشنیدم
من انقدر استرس بچمو دارم شبا تو اتاقش کنارش میخوابم ... انشالله خدا پناه هممون باشه
نه عزیزم مازندران که چیزی نداره بخان بزنن
وایییی راست میگی؟؟؟
من هیچی نشیدم تو کدوم طرفی
اره انگار تیر در میکنن
دیشبم ما شنیدیم
ولی امشب یه لحظه صدای آژیرخطر شنیدیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.