۴ پاسخ

احتمالا حساسيت ب پروتيين گاوي داره

یبار فک نکنم ایرادی باشه اگه دوباره تکرار شد حتما ببرش دکتر..ممکنه حساسیت به پروتئین گاوی داشته باشه بهش دارو میدن

به پروتین گاوی حساسیت داره احتمالا

حساسیت داشته به هرچی بوده

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو💙 مامان فندوق کوچولو💙 ۱۳ ماهگی