۴ پاسخ

منم چپمه ابجی جفتش درد میکنه ولی طرف چپم بیشتره

سلام شاید سرما زده باشه حوله داغ بزار شاید بهتر بشی

از استرسه

خانوما میگم دعوا و بحث تو هفته‌ی من خدایی نکرده باعث ایست قلبی اینا میشه ؟ والا نمیشه همیشه ریلکس بود چون😥گاهی میشه

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام روزهای ابتدایی تولد